Imprimeix

La Denominació d’Origen Montsant ha estrenat aquesta setmana una nova campanya audiovisual centrada en els valors intrínsecs de la DO.  Es tracta d’una sèrie de vídeos on es busca reforçar la imatge de la DO Montsant a través dels elements que la defineixen: paisatge, sostenibilitat, conservació, professionalització, sentiment, equip… Cada un dels vídeos intentarà ser el reflex d’un d’aquests valors tot i que trasnmetran el missatge unitari i de responsabilitat en front de l’emergència sanitària.

En aquest sentit, la DO Montsant ha actualitzat també el seu logo per tal d’ajustar-lo al moment. L’objectiu d’aquesta nova proposta de la DO Montsant és situar-se al costat del consumidor, identificar-se amb les seves necessitats i inquietuds, però no des del punt de vista comercial sinó emocional i empàtic, mitjançant una actitud positiva i amb la vista posada en el futur però sense deixar de banda el que avui continua sent fonamental i que passa per mantenir una actitud social responsable.  

La DO Montsant treballa  també aquests dies per minimitzar el màxim possible l’impacte de la crisi de la COVID-19 sobre els seus cellers i viticultors. En aquest sentit, i més enllà de les mesures amb les quals es treballa en col·laboració amb els sectors socioeconòmics de la comarca, des de la DO Montsant es fa una crida al consumidor perquè aposti pels productes de proximitat. Així, a través de la seva pàgina web es faciliten les diferents opcions que ofereixen els cellers aquests dies de cara a poder adquirir els seus productes.

Des de la DO defensen que “amb l’aposta pels productes de proximitat, el consumidor ajudarà a reactivar l’economia local en un moment clau per a la supervivència amb garanties d’un sector com el vinícola que a la nostra comarca té un pes molt important”.

Captura de pantalla 2020 04 20 a las 11.13.55oJXk

Vist: 1220