Butlletí informatiu 05-11-2025

Tota l'actualitat de la comarca del Priorat. Amb Manel Sales Martori.

La situació política de Catalunya ha afectat molts actes previstos per aquesta setmana. El Most, el festival de cinema del vi i el cava, també ha aplaçat algunes de les projeccions i activitats previstes per aquesta setmana degut a les diverses mobilitzacions que hi ha programades.

Així doncs, a Falset, la Gala del Vi, amb la projecció del documental "La guerre du vin", prevista per demà dissabte, es trasllada al dia 2 de desembre, també a les 20h i al teatre l'Artesana. També s'han aplaçat les activitats del Most a les escoles, que s'havien de celebrar el dimecres, dia de la vaga general.

Des de l'organització del festival,  es demana "el retorn a la normalitat democràtica, el respecte a les nostres institucions i la posada en llibertat immediata de tots els presos polítics i activistes catalans empresenonats recentment".

Publicitat