La primera volta va acabar amb derrota per als dos equips prioratins de la 3a catalana. El Falset Esportiu va caure en la seva visita al camp del Bonavista per 3 gols a 2. El falsetans tanquen aquesta primera volta desens amb 23 punts.
El Porrera, per la seva banda, també va caure per 3 a 2 al camp de l’España la Canonja, tot i intentar una remuntada que no es va poder culminar ja que a la primera part els prioratins perdien per 3 a 0. El Porrera acaba la primera volta quinzè amb 18 punts.
Pel que fa al juvenil del Falset, va caure apallisat per 10 gols a 2 al camp del Torreforta. Una dolorosa derrota que deixa als nois de la capital del Priorat catorzens amb 10 punts.
En futbol sala, victòria del Priorat Nord a la pista del CBS Mediterrani per 3 a 7. Pels de Cornudella van marcar Pau Vall, amb 3 dianes, Oriol Espasa amb 2 i Boris Monlleó i Pau Gomis amb un gol cadascú. El Priorat Nord és quart amb 22 punts.
El Capçanes, en canvi, va arrencar un punt de la pista del Pratdip on va empatar a 4. Pels capçanencs van marcar Marc Llagostera amb tres gols i Ignasi Pena amb un. L’equip prioratí se situa, amb aquest empat, setè a la classificació amb 7 punts.


